Aluksi yritin kirjautua Facebook-tunnuksilla vuodatus.net:in blogisivustolle, mutta siellä herjattiin, että valitettavasti rekisteröityminen ei jostain syystä onnistu Facebookin välityksellä. Kirjauduin ulos sieltä ja hupsista se sittenkin onnistui. Kuvien lataamisessa oli kuitenkin sen verran ongelmia, että päädyin tuttuun ja turvalliseen vaihtoehtoon eli Bloggeriin, johon pääsee taas gmail.com-tunnuksilla. Siis täällä ollaan. Blogin otsikoksi olen valinnut "Ihminen - osa luontoa. Pysy terveenä ja hyvässä kunnossa"
Itse olen jo vuosia seurannut blogia: Kemikaalicocktail. Parempi elämä vähemmillä myrkyillä. Minun blogini tulee käsittelemään paljolti samoja asioita, mutta positiivisella mielellä. Minulle on pienestä pitäen opetettu, että jos arvostelee jotain asiaa, niin täytyy olla myös antaa parempi vaihtoehto tilalle.
Valokuvan, jonka olen valinnut sivulle, olen itse ottanut ja siinä meidän Kalle syö lautaselta. Kalle oli kanahaukka, jonka serkkuni oli löytänyt metsästä ihan untuvikkona.
Itse olen jo vuosia seurannut blogia: Kemikaalicocktail. Parempi elämä vähemmillä myrkyillä. Minun blogini tulee käsittelemään paljolti samoja asioita, mutta positiivisella mielellä. Minulle on pienestä pitäen opetettu, että jos arvostelee jotain asiaa, niin täytyy olla myös antaa parempi vaihtoehto tilalle.
Valokuvan, jonka olen valinnut sivulle, olen itse ottanut ja siinä meidän Kalle syö lautaselta. Kalle oli kanahaukka, jonka serkkuni oli löytänyt metsästä ihan untuvikkona.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti