Facebookista löytyy kaksi sivustoa
Sateenkaarimessulle, Helsingin ja Tampereen,.Vaikka Helsingissä on
sateenkaarimessuja pidetty useita vuosia, niin facebookiin messut
ovat päätyneet vasta tänä vuonna. Sen vuoksi otan tarkasteluun
Tampereen sateenkaarimessun sivuston. Tamperelaiset aloittivat
facebookissa lokakuussa 2010 ja ensimmäinen sateenkaarimessu
Finlaysonin kirkossa 27.11. klo 18.00.
Heti samana päivänä messun jälkeen
on jo kommentti facebookissa:
”Hei kaikki! Takana ensimmäinen
Tampereen Sateenkaarimessu:-) Hyvä mieli onnistuneesta messusta näin
järjestäjienkin näkökulmasta. Siunaus oli vahvasti läsnä!
Seuraavat messupäivämäärät ovat 12.3. ja 7. 5. Sateenkaarimessua
ovat tervetulleita mukaan järjestämään kaikki jotka haluavat!
Yhteyttä voi ottaa tätä kautta tai vaikka laittamalla s-postia
osoitteeseen lampelanleena@gmail.com”
Sateenkaarimessu on suunnattu kaikille,
jotka haluavat olla mukana Jumalanpalveluksessa, jossa jokainen
hyväksytään omana itsenään. "Älä pelkää, sillä minä
olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet
minun."Jes. 43:1
Tampereen sateenkaarimessu-sivustosta
huokuu positiivisuus, ikäänkuin he olisivat löytäneet
sateenkaaren tuolle puolelle.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti