perjantai 11. toukokuuta 2012

SATEENKAARIMESSU FACEBOOKISSA






Facebookista löytyy kaksi sivustoa Sateenkaarimessulle, Helsingin ja Tampereen,.Vaikka Helsingissä on sateenkaarimessuja pidetty useita vuosia, niin facebookiin messut ovat päätyneet vasta tänä vuonna. Sen vuoksi otan tarkasteluun Tampereen sateenkaarimessun sivuston. Tamperelaiset aloittivat facebookissa lokakuussa 2010 ja ensimmäinen sateenkaarimessu Finlaysonin kirkossa 27.11. klo 18.00.
Heti samana päivänä messun jälkeen on jo kommentti facebookissa:
”Hei kaikki! Takana ensimmäinen Tampereen Sateenkaarimessu:-) Hyvä mieli onnistuneesta messusta näin järjestäjienkin näkökulmasta. Siunaus oli vahvasti läsnä! Seuraavat messupäivämäärät ovat 12.3. ja 7. 5. Sateenkaarimessua ovat tervetulleita mukaan järjestämään kaikki jotka haluavat! Yhteyttä voi ottaa tätä kautta tai vaikka laittamalla s-postia osoitteeseen lampelanleena@gmail.com
Sateenkaarimessu on suunnattu kaikille, jotka haluavat olla mukana Jumalanpalveluksessa, jossa jokainen hyväksytään omana itsenään. "Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun."Jes. 43:1
Tampereen sateenkaarimessu-sivustosta huokuu positiivisuus, ikäänkuin he olisivat löytäneet sateenkaaren tuolle puolelle.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti