perjantai 23. maaliskuuta 2012

KOHTAAMINEN MATTOLAITURILLA

   Tännehän ette tule, tuumasi joutsen ilmeisesti.  Se katsoi asiakseen valvoa meitä, kun aioimme mennä Kapellskärin satamassa olevalta mattolaiturilta uimaan.
 Täytyy tunnustaa, että sen verran pelkäsimme tätä äksyä joutsenta, ettemme uskaltaneet mennä mereen.
Työkavereiden kanssa pruukasimme silloin tällöin käydä uimassa tämän mattolaiturin luona. (1970-luvulla liikennöi m/s Aurella Naantali-Kapellskär-reitillä. Olin tuolloin töissä Aurellan ruokasalissa.)

Kuvat olen itse ottanut.


5 kommenttia:

  1. Mainiota kuvasommittelua ja kivoja "retrokuvia".

    VastaaPoista
  2. Miten oot siirtänyt kuvat ? Negoista vai skannaamalla ?
    Mulla olis laatikollinen 1970 ja -80 lukujen negoja odottamassa digitalisointia. Hieno setti Kaisa. T. Ari

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. skannasin kaikki vanhat valokuvat ja siirsin levyille ja tikuille. Aikaa kyllä meni, mutt minulla on läppäri pöytäkoneen lisäksi, että
      hyvin meni.

      Poista
    2. Aina ennenvanhaanhan kaikki oli paremmin, mutt täytyy myöntää, että kyllä merien vedet olivat kirkkaammat silloin.

      Poista
  3. Lapsuus tupsahti mieleen kuvien värisävyistä. Kauniita nostalgiakuvia. :) Päivi

    VastaaPoista