Tännehän ette tule, tuumasi joutsen ilmeisesti. Se katsoi asiakseen valvoa meitä, kun aioimme mennä Kapellskärin satamassa olevalta mattolaiturilta uimaan.
Täytyy tunnustaa, että sen verran pelkäsimme tätä äksyä joutsenta, ettemme uskaltaneet mennä mereen.
Työkavereiden kanssa pruukasimme silloin tällöin käydä uimassa tämän mattolaiturin luona. (1970-luvulla liikennöi m/s Aurella Naantali-Kapellskär-reitillä. Olin tuolloin töissä Aurellan ruokasalissa.)
Kuvat olen itse ottanut.
Täytyy tunnustaa, että sen verran pelkäsimme tätä äksyä joutsenta, ettemme uskaltaneet mennä mereen.
Työkavereiden kanssa pruukasimme silloin tällöin käydä uimassa tämän mattolaiturin luona. (1970-luvulla liikennöi m/s Aurella Naantali-Kapellskär-reitillä. Olin tuolloin töissä Aurellan ruokasalissa.)
Kuvat olen itse ottanut.



Mainiota kuvasommittelua ja kivoja "retrokuvia".
VastaaPoistaMiten oot siirtänyt kuvat ? Negoista vai skannaamalla ?
VastaaPoistaMulla olis laatikollinen 1970 ja -80 lukujen negoja odottamassa digitalisointia. Hieno setti Kaisa. T. Ari
skannasin kaikki vanhat valokuvat ja siirsin levyille ja tikuille. Aikaa kyllä meni, mutt minulla on läppäri pöytäkoneen lisäksi, että
Poistahyvin meni.
Aina ennenvanhaanhan kaikki oli paremmin, mutt täytyy myöntää, että kyllä merien vedet olivat kirkkaammat silloin.
PoistaLapsuus tupsahti mieleen kuvien värisävyistä. Kauniita nostalgiakuvia. :) Päivi
VastaaPoista